La veritat és que ara val la pena aprofitar els pèsols i faves de temporada i que a més de saludables, estan boníssims! Així que aquí teniu aquesta amanideta tant bona i que a casa ja hem fet en més d'una ocasió i ens agrada d'allò més :)
Hola! Como estáis? Voy con una semana de retraso, lo sé... pero ante una receta que no me satisfacía del todo, preferí no publicar y al no tener mucho tiempo para hacer otra cosita me he esperado hasta hoy. Os he de explicar que desde la semana pasada que estoy trabajando en el obrador del Xocolater de Taradell haciendo monas de Pascua! ^^ Y en parte esto, las clases y todo en general, me hacen estar a tope, pero también súper feliz! :) Así que hoy os traigo esta receta, bien saludable, de temporada, rápida y fácil de hacer, perfecta para preparar con antelación y tener lista para la hora de comer los días que vamos más justos de tiempo: una deliciosa ensalada de guisantes y habas.
La verdad es que ahora vale la pena aprovechar los guisantes y habas de temporada y que además de saludable, está buenísimo! Así que aquí tenéis esta ensaladita tan rica y que en casa ya hemos hecho en más de una ocasión y que nos gusta mucho :)
Amanida de pèsols i faves
(per a 4 persones)
- 150 grams de pèsols frescos(per a 4 persones)
- 150 grams de faves fresques
- Un grapat de menta fresca picada
- 150 grams de formatge feta
Per la salsa:
- 1 culleradeta de mostassa de Dijon
- 2 cullerades d'oli d'oliva
- 1 cullerada de vinagre de Chardonnay
- Sal i pebre
Primerament escaldem en abundant aigua i sal i per separat, els pèsols i les faves. En ambos casos ho escaldem un parell o tres de minuts. Ho colem i passem per aigua ben freda per tal de que ens mantinguin el seu color verd intents. En el cas de les faves les pelem fins que veiem el color verd del seu interior. Ho mesclem tot junt en un bol i hi afegim la menta picadeta.
Per altra banda preparem la salsa. Per fer-la batem tots els ingredients junts i hi posem la sal i el pebre al gust.
Finalment esmicolem o tallem a trossets petitons el formatge feta i el repartim pel damunt dels pèsols i les faves. Per últim hi posem la salsa al gust i ja tenim la nostra amanida de pèsols i faves a punt per servir!
Com veieu és una recepta súper senzilla i ràpida de fer i de veritat que la combinació de sabors a nosaltres almenys, ens encanta, està boníssima!
Bon profit!
Ensalada de guisantes y habas
(para 4 personas)
- 150 gramos de guisantes frescos(para 4 personas)
- 150 gramos de habas frescas
- Un puñado de menta fresca picada
- 150 gramos de queso feta
Para la salsa:
- 1 cucharadita de mostaza de Dijon
- 2 cucharadas de aceite de oliva
- 1 cucharada de vinagre de Chardonnay
- Sal y pimienta
Primeramente escaldamos en abundante agua y sal y por separado, los guisantes y las habas. En ambos casos lo escaldamos un par o tres de minutos. Lo colamos y pasamos por agua bien fría para que nos mantengan su color verde intenso. En el caso de las habas las pelamos hasta que veamos el color verde de su interior. Lo mezclamos todo junto en un bol y les añadimos la menta picadita.
Por otra parte preparamos la salsa. Para hacerla batimos todos los ingredientes juntos y ponemos la sal y la pimienta al gusto.
Finalmente desmenuzamos o cortamos en trocitos pequeños el queso feta y lo repartimos por encima de los guisantes y las habas. Por último ponemos la salsa al gusto y ya tenemos nuestra ensalada de guisantes y habas lista para servir!
Como veis es una receta súper sencilla y rápida de hacer y de verdad que la combinación de sabores a nosotros al menos, nos encanta y está buenísima!
Buen provecho!
Primero felicidades por ese trabajo con las monas, seguro que estarán de miedo. Nos traes un plato exquisito que en mi casa adorarán, sobretodo cuando tengamos la cosecha de guisantes y habas. Un beso.
ResponEliminaMuchas gracias Conchi! La verdad es que estoy muy contenta! :)
EliminaEspero que os guste mucho, pues ;) ya me contarás guapa! Un beso!
Pero que ensaldad verde tan atractiva nos has preparado!!!! Me está diciendo que la coma pero ya!!!! Como se nota la frescura de los ingredientes!!!
ResponEliminaUn besito Cris,
Sandra von Cake
;) muchas gracias preciosa! La verdad es que es una receta fácil y riquísima :P
EliminaUn besito!
Molt bona aquesta amanida i molt bona idea per aprofitar les verdures de temporada. Petons!
ResponEliminaSí! És una recepta fàcil de fer i boníssima! I amb els pèsols i faves que tenim, s'han d'aprofitar!! :P
EliminaMerci! Una abraçada guapa!
M'encanta per la seva senzillesa. Com que a l'hort tenim faves i pèsols tendres, la provare de fer. Moltes gràcies per la recepta :)
ResponEliminaAnna
Gràcies guapa! A mi també m'agrada molt per això, m'encanta menjar bé i cuinar, però també sóc molt pràctica i receptes com aquesta van molt bé per quan no tenim gaire temps per estar a la cuina, però al mateix temps, no volem renunciar a menjar bé ;)
EliminaUn petonet bonica!