Copa de poma amb iogurt i canyella


Avui toca una altra recepta dolça, però una mica menys que les anteriors i també més sana ;) La vaig fer un diumenge a l’hora de dinar, quan no tenia la intenció de preparar res, perquè durant el matí no havia estat a casa i em semblava que no tindria temps de fer res quan tornés. Però quan vaig arribar i faltaven una mitja horeta per dinar, em vaig posar a fer una ullada a l’apartat de postres de la meva nova adquisició: “Los 22 minutos de Julius”, que per cert m’agrada molt, i vaig trobar aquesta recepta facilíssima i molt ràpida de preparar! El resultat va agradar moltíssim i ningú es va pensar que l’hagués pogut fer amb menys de 20 minuts, que és el que vaig tardar! hehehe

La poma caramel·litzada i flamejada queda molt ben combinada amb el iogurt, i el toc final de la canyella m'hi va agradar molt. La canyella penso que dóna un toc molt bo en moltes receptes dolces (i també en algunes de salades) i especialment en les que porten poma. Si ho proveu ja em direu si us hi ha agradat!

INGREDIENTS (per a 6-7 persones)

- 4-5 iogurts naturals o grecs (jo en vaig posar tres de grecs i un de natural, perquè se'm van acabar els grecs)
- 3 pomes Golden
- 75 grams de sucre morè
- Canyella en pols
- 3 nous de mantega
- 1 xupito de brandy

PREPARACIÓ

Comencem pelant, traient el cor i tallant a làmines o a trossos petits les pomes.

Seguim posant una paella al foc (mitjà) amb la mantega tallada a trossos i el sucre. Tot seguit hi afegim les pomes i les saltegem fins que es caramel·litzin. Després les mullem amb el brandy i les flamegem.

Agafem les copes amb les que ho vulguem servir i hi posem una mica de iogurt al fons, ho cobrim amb les pomes i deixem que el seu líquid impregni el iogurt. Repetim la operació i ho acabem amb una mica de canyella en pols. I cap a taula!

Ja ho heu vist, si no teniu gaire temps i voleu fer alguna cosa rapideta, però al mateix temps ben bona, sana i que sorprengui a tothom, aquesta és una molt bona opció. I si ho voleu fer per esmorzar o per berenar, perquè no? Jo per exemple cada dia per esmorzar em menjo un iogurt amb cereals i dos torradetes i algun dia també em menjaria ben bé un gotet amb aquest iogurt amb poma... ja ho provaré... :P

Bon profit!

25 comentaris:

  1. Una presentación estupenda y lo rico que está. Un abrazo, Clara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Muchas gracias Clara!! Nos gustó mucho y viendo lo rápido que es de hacer, lo prepararé, seguro, en más de una ocasión.

      Un abrazo guapa!

      Elimina
  2. Sana, bona i fàcil. Què més volem? petonets i bona setmana santa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant Marina, no es pot demanar més, veritat? ;) hehehe

      Moltes gràcies i igualment guapa! Una forta abraçada!

      Elimina
  3. Vaya postre de etiqueta con el que nos deleitas hoy Cris!!!

    Tiene que estar riquísimo!!!

    Un besito guapa,
    Sandra von Cake

    ResponElimina
    Respostes
    1. ^^ Muchas gracias Sandra!! Estaba muy rico ;P

      Un abrazo guapa!!

      Elimina
  4. Ostres, moltíssimes gràcies Mònica!!! :D Ara vaig a buscar-lo i a veure l'entrada! ;) Quan pugui li faré l'entrada que es mereix, a veure si després de Setmana Santa la faig!

    Una abraçada ben forta guapa!

    ResponElimina
  5. quina pinta!! la veritat que combinen genial aquests ingredients! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Roser!! :) Sí que queden molt ben combinats aquests ingredients, el resultat queda molt bo ;)

      Petons guapa!

      Elimina
  6. Que rico!!! :O) Un postre buenisimo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias María!! :D Me alegro de que te haya gustado!

      Un abrazo!

      Elimina
  7. Delicioso, otra receta para tomar buena nota! Un besote

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias guapa! ^^ Si la pruebas ya me dirás qué tal ;)

      Besos!

      Elimina
  8. Jo tampoc coneixia el teu blog, xo després d'haver-hi fet un bon tomet, m'ha agradat moltísdim! Le receptes, les fotos, com ho expliques...així q a partir d'ara et seguirem.de ben aprop!
    ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa!! :D Me'n alegro moltíssim de que t'hagi agradat i que bé que us quedeu per aquí! ^^

      Una abraçada i benvingudes!!

      Elimina
  9. Brutal! Les pomes del guarniment són delicioses Jo les he fet algunes avegades així.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ;) Gràcies Cristina!! Jo encara no ho havia fet mai d'aquesta manera, però ens va agradar molt i mira que és ben senzillet de fer! Així que a partir em sembla que ho faré tot sovint! :)

      Una abraçada guapa!!

      Elimina
  10. La combinació de poma amb canyella m'agrada molt. Es veuen fantàstiques aquestes postres!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies Miquel!! :) Queda molt bona aquesta combinació, veritat? A casa ens agrada molt també ;)

      Una abraçada!

      Elimina
  11. Una recepta del Julius es èxit segur...Jo la poma així, sense el brandy, la faig servir per fer canapés de foie ambla poma...(una altre idea)
    Per cert, es un llibre lo dels 22 min. de Julius?? A on el puc trovar??
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres doncs ja ho provaré, que també ha d'estar boníssim!! Gràcies guapa ;)

      Sí! Fa poc que està a la venda aquest últim i diria que el podràs trobar en qualsevol llibreria ;) La veritat és que té un receptari molt variat, bo, ràpid i fàcil de fer i quan el vaig veure no em vaig poder resistir a comprar-lo, hehehe

      Una abraçada Gemma!

      Elimina
  12. Me encantan este tipo de postres con yogur, siempre apetecen y van denial despues de cualquier comida! Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, verdad? A nosotros nos gusta mucho comer un yogur después de las comidas y con esta combinación le das un toque diferente... y queda buenísimo! ;)

      Muchas gracias!! ^^ Besos!

      Elimina
  13. Maravillosa presentación. Elegante y seguro que delicioso. Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ^^ Muchas gracias!! Es una receta muy sencilla y rápida de hacer y el resultado nos gustó mucho a todos, así que es para repetirla seguro! ;)

      Un abrazo!

      Elimina

Espero que t'hagi agradat!

I si em vols deixar un comentari, fer-me qualsevol pregunta, suggerència... Endavant, no et tallis i digues la teva! M'agradarà molt llegir-ho i et respondré quan pugui ;)

Moltes gràcies i espero tornar-te a veure per aquí ben aviat!



Espero que te haya gustado!

Y si me quieres dejar un comentario, hacerme cualquier pregunta, sugerencia... Adelante, no te cortes! Me gustará mucho leerlo y te responderé cuando pueda :)

Muchas gracias y espero volver a verte por aquí muy pronto!